Hills i/d dietfoder

feel

Trådstartare
Min hund har ätit Hills i/d i flera år och mått bra. På sistone har han fått oförklarlig klåda, i samband med detta har Hills fått nya påsar...

Är det någon här som fodrar med det fodret? Vet ni om de ändrat något på innehållet? Har någon kvar en gammal påse och kan fota innehållsförteckning?

Min hund har ätit Hills i/d i flera år och mått bra. På sistone har han fått oförklarlig klåda, i samband med detta har Hills fått nya påsar...

Är det någon här som fodrar med det fodret? Vet ni om de ändrat något på innehållet? Har någon kvar en gammal påse och kan fota innehållsförteckning?
Ska kolla tror jag har en påse med det gamla utseendet kvar

Liknande trådar

Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: snöflingor
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 448
Senast: tanten
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 337
Senast: Shixle
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 084
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V