Highlander eller Danzas?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Evergreen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 744
Sv: Highlander eller Danzas?

Jag tycker Danzas är en fantastisk hingst både mentalt och kroppsligt. Skulle inte ha något emot att betäcka med honom.

*kl*

har inte haft spec mycket tillgång till dator senaste tiden då jag skrev tråden. Iaf valde jag Highlander som etta och Danzas som två. Mycket svårt val!

Utryckt mig nog lite fel.

Var på båda bruks proven men 2006 var en annan hingst som fastnade ...!

//Tina

du skulle väl använda dig av rosevelt iår? hur har det gått? hunnit seminera något sto med honom ännu=?

Jo jag använde Rosevelt i år och hon är dräktig!!

//Tina

Kul! tog hon sig på första? :idea:
min seminerades ju en gång med honom men tog sig inte...
Hur var det, är han tillbaka i holland nu eller? Har försökt kontakta ägarna ang. det men de vägrar svara.

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 840
Senast: Görel
·
Avel Hej, jag var inne här för längesen och startade en tråd. Men hittade tyvärr inte den så jag skapar en ny. Min häst har gått o skadat... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 842
Senast: Rifer
·
L
Avel Låt oss säga att jag betäcker mitt halvblodssto till våren. Jag är inte 100% säker på att jag ska göra det men jag är väldigt sugen på...
Svar
9
· Visningar
1 405
Senast: -Lilla My-
·
Avel Redan innan bruksprovet är mitt huvud fullt med hingstfunderingar för 2007. Antagligen betäcker vi tre ston i år...vårt gammelsto e... 2
Svar
27
· Visningar
2 196
Senast: stommen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka