Herregud!!

A

a__n

Jag har faktiskt plusat, jag är gravid :bump:
Det känns helt overkligt och sambon är i chock tror jag

Sv: Herregud!!

åh det är ju jätte långt kvar!!! en otålig person som jag kommer ju klättra på vägarna. när minskar risken för missfall, är det normalt att ha rosa flytningar?
kloka bukefalister hjälp..

Du kan inte minska risken för missfall. Det är kroppens sätt att avsluta något som är fel. Men man kan ju t.ex. äta folsyra som är bra för celldelningen (fast allt de där viktiga är ju redan klart)

Haha jag som tyckte veckorna gick superfort fram till v.33.

Nu sedan v.33 har det dock känts som 40 veckor MINST :D

Haha jag som tyckte veckorna gick superfort fram till v.33.

Nu sedan v.33 har det dock känts som 40 veckor MINST :D

Precis så tyckte jag också att det var, som tur var gick jag inte över tiden utan han kom en vecka före BF. Alldeles perfekt tid för jag hann inte bli jätteless och tycka att allt var jättetungt! Mer än några dagar kanske... :D

Grattis till plusset TS! Jag minns det som igår. :love:

Tack!

trodde att jag var på väg att få missfall igår åkte in till gyn, men så var inte fallet men idag har det börjat blöda mer borde jag ringa igen..känner mig tjatig men är orolig

Jag tycker absolut du ska ringa! Bättre att kolla en extra gång!

Hoppas det går bra, och att pärlan vill stanna kvar :)

åh det är ju jätte långt kvar!!! en otålig person som jag kommer ju klättra på vägarna. när minskar risken för missfall, är det normalt att ha rosa flytningar?
kloka bukefalister hjälp..

Ja det är normalt... Missfall kan man ju tyvärr få om något inte är som det ska.
Men jag vet efter 2 graviditeter att man börjar slappna av mer efter v 12! Då är det lite mindre risk att få missfall har jag hört.
Lycka till!
Det mest fantastiska och "jobbiga" i ditt/era liv väntar :laugh:

Grattis så mycket...ja jag fick med veta att jag var med barn för några veckor sen. Är redan i vecka 11+4 men tycker att tiden börjar gå långsamt nu..vill att det skall gå fortare :p

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 273
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: McFlurry
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 066
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar