Herregud, jag kan inte titta..

Sv: Herregud, jag kan inte titta..

tittade på hela filmen, men klarar inte det en gång till. mår illa och är rent spyfärdig nu, förstår inte hur de kan göra så,

Nu får ni tycka jag är rasist! Men jag har inte sett eller hört något land som behandlar slaktdjur värdigt! Vilken rätt har vi människor att behandla djur på det viset?
Att människan är intelligent är ett skämt!!!:mad::mad::mad:

Fy fan pallade inte kolla på hela filmklippet blir så ledsen å förbannad....

usch :cry:

är det inte vanligare att man behandlar djur såhär i länder som visas i filmen? i tex sverige kan jag inte tänka mig att man gör på detta vis. även om det säker brister på vissa slakterier :(

men vad var det dom slog tjurarna med på benen? de blev ju jättehalta av ett slag och de såg nästan ut som benen gick av :crazy: men det var sån liten sak dom hade i handen.

usch.. nu mår jag illa.

Vidrigt...man blir arg och vill behandla KARLARNA med samma metod.
De skär helt sonika av senorna på djuren....det är en kniv han vevar med vid kons ben. Man kan se hur benet dinglar utan kontroll....urk jag har inte handlat utlänskt kött på väldigt länge och tänker ALDRIG göra det...nä tacka vet jag närproducerat, dvs på den egna gården.

jahaa de förklarar varför korna går på kotorna.. :crazy: fy fan vad smärtsamt. varför ska folk alltid vara elaka med djur som ska dör? hur svårt är det att lugnt fösa in dem i båsen och sen avliva dem. dom måste ju ha nåt fel som måste utnyttja djuren på det sättet..

dessutom så måste väl köttet bli sämre eftersom dom stressar djuren så mycket. de blir väl för mycket adrenalin (eller vad det nu är) i kroppen som gör köttet segare..

Fan, vad äckligt :crazy::mad:

Hemskt, vågade bara titta på delar av det där :cry:

Milde Gud, klarade bara av att titta några sekunder. Sånt gör mig så deprimerad, kan dom inte få stopp på sånt här. Första tanken var att sluta äta kött. Kan bara ruska på huvet.

Shit vad hemskt :cry:
Detta är nog bland det värsta jag sett på länge. Det är vidrigt hur människan behandlar andra djur. Det är illa nog att döda djur för köttets skull, och när det dessutom sker under sådana former.. :mad:

knapp

sånt här gör mig fly förbannad, snälla det går fortare att köra ett skott i pannan för fan :smirk: varför hålla på och peta in ögonen och skära utav senorna och svansar och äkel päckel ÄR DET SÅ JÄ*LA SVÅRT ATT SÄTTA ETT SKOTT I PANNAN?!!!!
****** sadister, de tycker säkert om det de gör.
somliga har värkligen inget råg i ryggen, jävla gummiplantor har dem till rygg.
man har bara lust att åka till alla fattiga slakterier där djurplågeri används och binda upp alla anstälda och skära hälsenorna av dem (skulle även skära utav ett och annat könsorgan)
okej, mitt SAMVETE skulle aldrig klara det, så det skulle sluta med att jag gjorde samma sak på mig själv.
det är otroligt att folk (får man kalla dem folk? detta är ju knappast humant..) inte har nått samvete, vad har fått dem till att tycka att andra arter som vi delar jorden med, som ger oss mjölk som vi faktist skulle ha problem att leva utan att tortera dem till döds? låta dem falla på gamla kadaver, halka i blodpölar och få senorna av skurna?
blir så fruktansvärt upprörd.

Det är sjukt, jag har haft djupa depprationer pågrund av sånt här. Jag bryr mig så sjukt mkt om djur och vill bara gråta när jag ser det:cry:(MENAR INTE ATT NI INTE GÖR DET)
Att dom bara kan göra så mot djur, dom har lika mkt känslor som vi har:cry: Jag skulle vija åka till alla dom länder som gör så här mot djur och göra lika dant mot dom, flå dom levade, knäcka nacken på dom, ge dom ström tills dom dör, skära av olika kropps delar, ja aööt dom gör ska dom fanskapen få tillbaka:mad:

Ja vet då fan att ja inte ska äta kött mer även om köttet från Egypten inte kommer hit, jag äcklas över det:crazy:

Förlåt så mkt av alla svärord:/

Fruktansvärt är vad det är - Skulle inte ha några problem att utsätta dessa vidriga människor för samma sak!

Varför inte bedöva fåren med ett hårt slag i bakhuvudet så de blir medvetslösa? Fruktansvärt att se dem ligga på rad där en efter en får halsen avskuren - Eller skjuta tjurarna/kossorna! Dessa personer blir nog "tända" av att se djuren plågas & förblöda till döds.

Så jäkla vidrigt - Mår verkligen dåligt av att se sådant! //Linda

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 278
Senast: Raderad medlem 149524
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 898
Senast: aiquen
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar