Cyllene

Trådstartare
Är det någon härifrån som ska åka till Herning 10-13 mars?

Jag vill verkligen dit och ska se om jag kan få ihop det...

/C

Sv: Herning

Jag skulle varit dit, men ser ut som om jobbet kräver något annat :devil:

Fullständigt dålig timing - kommer av samma anledning att missa även bruksprovet och Flyinges hingstvisning!! :cry:

Säger till om jag mot förmodan kommer loss!

Nu är det klart!

Jag ska till Herning!! Kommer hinna se lördagens hingstvisning plus kvällens galashow.

His Highness ska visas och även vara med på galashowen så jag kommer vara med bakom på framridningar och i stallet. Ni får säga till om det ska spanas på någon särskild hingst. :)

/C - så himla glad!!!!!

Då får du spana på lillkillens helbror Celebration F.Damgaard åt mig, hade själv tänkt åka dit och kolla på honom men får inte ihop det.

Och ska jag vara ärlig så åker jag mest för att spana på en ryttare. :o

Men hingstarna garanterar ju att resan blir bra också! Det ska ju liksom till en jäkligt snygg kille för att kunna matcha dessa hästar! :D

Åh vad kul!! Är den äldre eller yngre än din?

Jag ska ta med både videokamera och digitalkamera!!

Han är ett år äldre blir alltså 5 år i år, vet inte om jag fattat det fel men tror att de visar fram sina hingstar vart år i åldern 3, 4 och 5 år. Han blev godkänd som 3-åring och visades fram i fjor som 4-åring igen och blev godkänd, tror att även samma procedur skall till i år som 5-åring men är inte helt säker har inte tänkt på att fråga uppfödaren. Hans äldsta bror blev godkänd som 4-åring och skulle fram igen som 5-åring strax efter att han blev innebränd. Är som sagt osäker på vad som gäller.......Annars är han kanske med på hingstvisningen bland redan godkända hingstar.??

Ja,jag ska nog det men bara på mässan, men jag bor ju bara en halvtimme från herning så det behövs inte planeras så noga...

Lyxigt!! Jag har 52 mil dit, tyskarna jag ska träffa bara 42 mil! Så det kräver lite planering! :)

Men mässan ska tydligen också vara kanon, jag får väl spara lite extra pengar och se om mn kan handla lite också!!

Ja det är ganska bra faktiskt, konstigt nog var jag inte där förra åter, men i år vill jag dit och träffa de från min förra arbetsplats, de är en av huvudsponsorerna så de är garanterat där!

Jag satsar på att jag vinner på lotto innan så jag kan shoppa lös!!

Åker du över bron eller?

JAG SKA TILL HERNING! Jippi! Ett superevenemang som vi i Sverige inte är i närheten av, tyvärr. Längtar som en gnu! Säg till om ni vill att jag ska spana in någon speciell (häst, menar jag då ;) )
Hälsn. JR

Cyllene skrev:
Nu är det klart!

Jag ska till Herning!! Kommer hinna se lördagens hingstvisning plus kvällens galashow.

His Highness ska visas och även vara med på galashowen så jag kommer vara med bakom på framridningar och i stallet. Ni får säga till om det ska spanas på någon särskild hingst. :)

/C - så himla glad!!!!!

Rapportera ALLT du ser av Carano om han är med, jag har noll koll :crazy: Om du orkar rapportera även lite om Casir Ask då denna är ev den lyckliga blivande pappan till en liten fölis undan mitt Carano sto (om han är med, noll koll igen :o :D )

Jag har sett Carano på Markebäck! :) Han är fin!!

Jag har inte lyckats hitta någon lista på vilka äldre hingstar som ska visas, men jag ska såklart spana för fullt på allt som kan tänkas vara intressant. :D

Och till någon ovan så åker jag via Gbg, alltså ingen bro för mig denna gång heller...

/C

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 859
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar