Hemsida på telia ?

C

concierge

Hur gör man för att lägga ut en hemsida där?
Har en hemsida där redan men det är en sån där "enkel", det står bara välkommen till min hemsida :crazy:
Men iallafall så har jag gjort en något bättre hemsida i frontpage men jag vet inte hur man gör för att lägga ut den på internet/telia :confused:

Någon som vet hur man gör`? Tacksam för svar!
 
Du får använda något FTP-program för att kopiera upp dina filer till servern.
 
Ladda ned ett ftp-program som t.ex. WS-FTP, som finns att ladda ned gratis från http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=WS-FTP&tg=dl-2001

När du startar programmet måste du ha dina användaruppgifter från Telia till hands (finns antagligen på samma ställe som e-postuppgifterna finns). När de är ifyllda är det mer eller mindre bara att markera de filer man vill föra över till Internet och klicka på pilen.
 
Det där funkar bara om man har ett konto hos passagen. För att ladda upp filer till sitt hemsidekonto hos Telia krävs någon typ av FTP-program.
 
Ja, jag vet! :o
Och jag har ingen som helst aning om varför jag fick för mig att det gällde Passagen... :confused:
 
Om du använder total commander så finns det ett jättelätt ftp program där. Superenkelt att bara "dra" över filerna.

Lösenord från telia har du ju på värdehandlingen.

lycka till

malu
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
16 678
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
699
Senast: Angel
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 801
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp