Det är svinkallt i Sverige. Annars skulle jag lätt kunna gå omkring i bara trosor. Helt naken känns inte så fräscht.Men var är nudisterna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är svinkallt i Sverige. Annars skulle jag lätt kunna gå omkring i bara trosor. Helt naken känns inte så fräscht.Men var är nudisterna?
Det är svinkallt i Sverige. Annars skulle jag lätt kunna gå omkring i bara trosor. Helt naken känns inte så fräscht.
Haha! hygien först! Gud vad jag skulle behöva tvätta sofföverdragen annarsBlygnudist!
Hade jag bott själv hade jag lätt varit nudist hemma. Kläder är ett otyg, men jag byter inte om efter jobbet. Inte ens bh:n ryker om jag nu inte hoppar genom duschen.Men var är nudisterna?
Använder ni samma kläder hemma som på jobbet eller i skolan?
På jobbet använder jag oftast kostymbyxor, ett par snygga jeans eller strumbyxor och kjol och till det en blus eller topp.
När jag kommer hem är det första jag gör att byta om – av med BHn och jobbkläderna och på med sportbh, mysbyxor eller ett par lösare jeans och en lös topp. Det är så himla skönt att byta om men jag tänker också att jobbkläderna hålls fräschare om jag inte har dem på mig när jag steker korv eller städar eller spelar innebandy med barnen ute på gatan.
Pratade om detta med några kompisar häromdagen och de har alltid samma kläder hemma som på jobbet. De har ungefär samma klädstil som jag.
Hur gör ni och varför?
Men var är nudisterna?
Använder ni samma kläder hemma som på jobbet eller i skolan?
På jobbet använder jag oftast kostymbyxor, ett par snygga jeans eller strumbyxor och kjol och till det en blus eller topp.
När jag kommer hem är det första jag gör att byta om – av med BHn och jobbkläderna och på med sportbh, mysbyxor eller ett par lösare jeans och en lös topp. Det är så himla skönt att byta om men jag tänker också att jobbkläderna hålls fräschare om jag inte har dem på mig när jag steker korv eller städar eller spelar innebandy med barnen ute på gatan.
Pratade om detta med några kompisar häromdagen och de har alltid samma kläder hemma som på jobbet. De har ungefär samma klädstil som jag.
Hur gör ni och varför?
Jag använder bara bygellös bh. Det är jättebekväma varianter, men jag tar ändå av mig bh direkt när jag kommer hem.
De flesta av mina bygellösa är förövrigt helt vanliga push-ups, ser ut och fungerar som vilken bygel-bh som helst men utan den obekväma metallen.
Kan du säga vilka som är dina favoriter? Jag skulle behöva köpa någon ny och letar febrilt. (Vägrar modeller som man drar över huvudet, jag fastnar bara )Bytte också till bygellösa förra året, så jävla skönt rent ut sagt! Har flera olika varianter som är superfina, allt från helt tunna trekants till helt stoppade pushup ingen skulle se skillnad mot bygelbh på. Har haft div utprovade märkesbhar innan men får skav av allt. Främst där bygeln slutar men alla bygellösa jag köpt har dessutom varit skonsammare i alla sömmar och kantband sett till märkena på min kropp. Oftast har jag dock mjuk sportbh hela dagarna, sliter en del på mitt jobb som är ganska fysiskt. Är jag bara hemma har jag en helt tunn topp men byter inte till den bara för att när jag kommer hem.
Calvin Klein Push Positive är min favorit iafKan du säga vilka som är dina favoriter? Jag skulle behöva köpa någon ny och letar febrilt. (Vägrar modeller som man drar över huvudet, jag fastnar bara )
Tack, ska kolla på den!Calvin Klein Push Positive är min favorit iaf
Jag gör. Varvar två mjukisbyxor med två hoodies dag efter dag. Byter bara t-shirten under dagligen.Jag som inte använder hemmakläder har tänkt lite på att om man gör det måste man få dubbelt så mycket tvätt? Eller använder man samma kläder dag efter dag?
Jag gör precis som med alla andra kläder förutom underkläder, jag använder dem tills jag spillt på dem eller sunkat ner dem i största allmänhet. Varvar jag mellan olika kläder blir de ju inte smutsiga lika snabbt som när man har samma på sig jämnt.Jag som inte använder hemmakläder har tänkt lite på att om man gör det måste man få dubbelt så mycket tvätt? Eller använder man samma kläder dag efter dag?
Typ långkalsonger som jag har hemma tvättas definitivt inte dagligen det som jag lägger i tvätten dagligen är t-shirts och så luktar jag alltid på mina koftor/tröjor. Luktar dom inte svett så fungerar dom en dag till. Byxor åker i tvätten när dom inte längre ser rena ut.Jag gör precis som med alla andra kläder förutom underkläder, jag använder dem tills jag spillt på dem eller sunkat ner dem i största allmänhet. Varvar jag mellan olika kläder blir de ju inte smutsiga lika snabbt som när man har samma på sig jämnt.