Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har blandat Ättikssprit, vatten samt klippt massa vitlöksklyftor och blandat i en sprutflaska, luktar för jävligt, men jag tycker det funkar bra faktiskt
Beckolja (finns i tex fiskebutiker) funkar bra, men det kan man väl blanda ut s det räcker lite längre..? Vet inte riktigt med vad tyvärr, en del säger matolja men det har jag hört inte är så bra att hästarna har på sig ute i solen... Någon som har andra förslag att blanda ut oljan med?
Jag har använt det som Evergreen beskrev +citron. Fungerade för mig iaf. men det var nog inte lika effektivt som de dyra insektsmedlerna man köper. Och det luktar f*n.. Men det finns inga gifter eller konstiga kemikalier där i alla fall. Så att så länge hästen inte har några större problem kan man lika gärna använda det.
Jag använder attika och vatten som jag har i en hink och svampar på hästen så tycker han inte att det luktar lika illa som om jag sprayar det och det kommer i luften runt honom. Tycker att attika och vatten funkar bra!!
Trädgård & Växter Absolut! :D Det är ändå inte helt utan någon slags skräckblandad förtjusning, den lär ju behöva ett helt eget rum eller nåt innan det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.