Helt hopplöst?

C

Casuela

Jag ska sälja två av mina hästar och skulle jättegärna se dom tillsammans även i fortsättningen men jag förstår att det är svårt att sälja dom ihop.

Är det någon som har lyckats sälja två hästar till samma person? Eller är det helt meningslöst att ens försöka?

Sv: Helt hopplöst?

Jag har faktiskt gjort det. Men da handlar det om att det ar flera i familjen som rider, och de darfor letat mer an en hast.
De flesta vill ju for det mesta bara ha en hast, sa det kan vara mycket svart att salja bada hastarna till samma person.

Men varfor maste de saljas till samma person? Det ar val viktigare att de kommer till bra agare som vet vad de gor, an till en person som vill ha tva hastar?

Tank inte sa mycket pa att salja dem tillsammans, utan tank mer pa att forsoka hitta kopare som alskar dina hastar och kommer ge dem ett bra hem....aven om de inte kommer att vara tillsammans.

Absolut, jag har dom utannonserade i två olika annonser.
Men dom är som ler och långhalm, skulle gärna se dom tillsammans.

Det går säkert, bara du hittar rätt köpare.Ibland kan man dock få behöva sänka priset lite grann, det är inte alltför många som går å köper 2 hästar till max pris samtidigt :smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 130
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 316
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 587
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama