Help please...

Undret

Trådstartare
Måste hitta vettigt fakta om sånt där som man sätter på hästarnas mule (tejp?) för att de ska andas lättare under terrängprovet.. nån som vet nån sida?

Sv: Help please...

har ingen vettig sida, men det har varit uppe här förut, kolla i den tråden.
(sen är det förbjudet också)

Det enda man behöver veta är väl att det räknas som otillåtet medel och är förbjudet. Om du inte ska tävla internationellt alltså.

Snuffsan skrev:
Det enda man behöver veta är väl att det räknas som otillåtet medel och är förbjudet. Om du inte ska tävla internationellt alltså.

Jag ska inte ha det, min pålle kan andas själv :D
gör ett skolarbete om fälttävlanshäsar på svår nivå och deras utrustning :)

Snuffsan skrev:

Ät det tillåtet internationellt alltså??

Ser ut som enskumm sak det där..:smirk:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 577
Senast: Amha
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
952
Senast: Cattis_E
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 258
Senast: ildiko
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 532
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30