Hellt korrekt beslutat

Sv: Hellt korrekt beslutat

Ja hon om någon bör väl föregå med gott exempel - helt rätt beslut!
 
Sv: Hellt korrekt beslutat

Man undrar ju i sitt stilla sinne varför hon inte höll bättre koll på sina hundar efter "olyckshändelse" nr 1? :crazy:
 
Sv: Hellt korrekt beslutat

Jepp... bra att hon får göra annat istället..;)
men, vill bara säga en liten sak...detta är egentligen undantaget som bekräftar regeln..man ska ALDRIG säga ALDRIG och ALLT kan hända även den "bäste"..
Vi har med djur å göra och hur vi än gör kommer vi ALDRIG kunna förutse och kontrollera precis ALLT till 100 %...:crazy:
sen att hon brast 2 ggr:eek: ..det är ju en annan historia, men,men... jag har som filosofi att ALDRIG säga att mina hundar ALDRIG skulle kunna göra nått..eller lova och garantera nått till 100%..för ett tu tre, sitter man där med skägget i brevlådan och nått oförutsett har hänt,...som man inte hann eller kunde avstyra...:crazy:
 

Liknande trådar

Samhälle https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GGXqp9/v-ku-anmaler-arbetsmarknadsministern...
Svar
12
· Visningar
900
Senast: tanten
·
Samhälle På tal om en annan tråd som kom upp nyss - som rörde ett privat yttrande i en musiktävling. :cool: Hur är det med yttrandefriheten i...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 177
Senast: tanten
·
Äldre "Efter Nordiska motståndsrörelsens första maj-demonstration i Falun – nu säger SD-politikern Elvine Lindell att hon tycker att...
2
Svar
28
· Visningar
1 482
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Kanske skulle jag postat tråden på Förälder, men jag provar här. För att göra en lång historia kort så fick jag för snart ett år sen...
2
Svar
28
· Visningar
3 219
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp