Helgtråden

Massör online? :angel: Finns ju PT online så det borde funka :D
Vilken toppenidé!
Kanske går att fixa ett mailutskick som folk kan prenumerera på (för dyra pengar givetvis) där man varje vecka beskriver hur folk ska massera sig själva. Vore ju himla käckt! :D ;)

Vilken toppenidé!
Kanske går att fixa ett mailutskick som folk kan prenumerera på (för dyra pengar givetvis) där man varje vecka beskriver hur folk ska massera sig själva. Vore ju himla käckt! :D ;)
"Knåda höger axel med vänsterhanden. Lite hårdare. Men inte för hårt"

Åh, jag tror att jag får ta och anställa dig som mailutskicksförfattare. Jag kan sitta och lite förstrött mumla nåt om vad det ska innehålla, och du formulerar. Deal?
Deal!

Jag vill ha betalt i sushi :up:

I helgen ska jag jobba :cautious: Häktet kallar så dottern ska tillbringa helgen hos sin ena gudmor/fadder tillika en av mina kusiner.
Jobbet lär vara same old förutom att jag imorgon ska gå runt i huset och ta upp budröster från de intagna och häktade som inte kunde närvara vid vår förtidsröstning. På söndag ska jag sen lämna in budrösterna. Spännande de luxe. Typ. Inte.

Ska plugga till två prov som jag har nästa vecka. Matte och fysik. Även fixa en inlämningsuppgift i svenska. Eventuellt prata med en kille som börjat kontakta mig. Verkar som han är intresserad. :eek:

Började helgen med en körlektion imorse, snart äntligen klar med körkortet! :D Slutet närmar sig med stormsteg! Har tragglat på hela sommaren så :grin: Annars ska jag ladda upp för praktik på måndag, väldigt nervös, rädd för att göra fel osv osv .. :banghead: Men de ska nog gå bra!

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Samhälle Vad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
2
Svar
23
· Visningar
1 748
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 243
Senast: Freazer
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka