Jag får starta en bukemottagning
Massör online? Finns ju PT online så det borde funka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får starta en bukemottagning
Vilken toppenidé!Massör online? Finns ju PT online så det borde funka
Vilken toppenidé!
Kanske går att fixa ett mailutskick som folk kan prenumerera på (för dyra pengar givetvis) där man varje vecka beskriver hur folk ska massera sig själva. Vore ju himla käckt!
Jag skriver upp dig på listan över intresserade!Vattentätt koncept!
"Knåda höger axel med vänsterhanden. Lite hårdare. Men inte för hårt"Vilken toppenidé!
Kanske går att fixa ett mailutskick som folk kan prenumerera på (för dyra pengar givetvis) där man varje vecka beskriver hur folk ska massera sig själva. Vore ju himla käckt!
Jag skriver upp dig på listan över intresserade!
Åh, jag tror att jag får ta och anställa dig som mailutskicksförfattare. Jag kan sitta och lite förstrött mumla nåt om vad det ska innehålla, och du formulerar. Deal?"Knåda höger axel med vänsterhanden. Lite hårdare. Men inte för hårt"
Deal!Åh, jag tror att jag får ta och anställa dig som mailutskicksförfattare. Jag kan sitta och lite förstrött mumla nåt om vad det ska innehålla, och du formulerar. Deal?
Det ska vi nog kunna ordna! Kan man knåda ryggar så ska man väl kunna knåda ihop en fiskrisrulle också?Deal!
Jag vill ha betalt i sushi
Du kan ju alltid instruera mig på distans annars så jag fixar det själv . Distanssushi?Det ska vi nog kunna ordna! Kan man knåda ryggar så ska man väl kunna knåda ihop en fiskrisrulle också?
Vi kommer ta över nyhetsbrevsbranchen!Du kan ju alltid instruera mig på distans annars så jag fixar det själv . Distanssushi?
Together we shall rule the nyhetsbrevsworld!Vi kommer ta över nyhetsbrevsbranchen!
Tänk så mäktiga vi ska bli!Together we shall rule the nyhetsbrevsworld!
En dag ska vi se tillbaka på just det här ögonblicket - ögonblicket då vi tog vårt första steg mot nyhetsbrevsvärldsdominans!Tänk så mäktiga vi ska bli!
Med en tår som bränner lite i ögat. Att en enkel helgdiskussion kunde ge oss så mycket i livetEn dag ska vi se tillbaka på just det här ögonblicket - ögonblicket då vi tog vårt första steg mot nyhetsbrevsvärldsdominans!