Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu funderar den här pensionären på om det är dags att sova eller inte.
Men det är ju fredag.Jag skulle LÄTT sova nu om jag fick. Klockan är ju tio! Helt klart godkänd sovtid.
Men det är ju fredag.
@zassoo Jag tycker att det är JÄTTEROLIGT med val. Folk diskuterar politik som aldrig förr!
Det särkilda jag ska göra i helgen är att rösta, vet ock inte på vad jag hittar bara en massa fel på partierna, jag avskyr partipolik det är gräsligt trist. ( däremot kan samhällsfrågor vara jätteintressant att disskutera om folk låter bli att blanda in partier). Lutar åt MP i riksdagsvalet men de andravalen känns fortfarande väldigt luddiga.
Jamen eller hur?!! Vi har diskuterat politik nästan varje dag i skolan de senaste två veckorna, jätteroligt
Hej @glömmerallt jag ser nog att du lurkar omkring här. Läwget?
Så hann du svara när jag skulle locka ut dig.
Riksdagsvalet känns på något vis lättast, men i de andra måste man ju kolla på andra saker, typ vad partierna tycker lokalt och så. Assvårt, det belyses ju inte lika mycket. Men det är ju bra på så sätt att man kan rösta på olika i alla val beroende på vad man tycker är bra frågor i de olika partierna. Alltså man kan gilla skolpolitiken från ett parti och sjukvården från ett annat, då är det ju fint att vi kan rösta på olika i kommun vs landsting.