Helgtråd!

Äter chips, fryser och ska gå och hämta mjölk i köket. Om jag kommer ihåg det ska jag även sätta på elbrasan så jag slipper frysa. I morgon ska jag och maken titta på videofilm. Var nog hundra år sedan.

Någon har det väldigt bra just nu :D

14938184_10154037189336297_1887649000410616389_n.jpg

Är hemma hos föräldrarna/katten. Vi har grillat korv.
Jag har gjort pepparkaksdeg enligt mormors recept. I morgon ska ta med degen till en kompis och göra pepparkakskatter.
På kvällen blir det kyrkogårdsbesök.

Jag sitter hemma och har ätit sjukt mkt godis, druckit vin och kollat på tjejfilmer med en vän. Nu ska jag snart sova för klockan är ställd på 05.30, jobba helg, frivilligt. Varför? Haha Jag får göra något roligare när jag är ledig om två helger istället! :D

Jag har kollat på harry potter och halvblodsprinsen med ungen, nu ligger jag i sängen och väntar på att han ska somna så jag kan få i mig lite käk.

Imorgon är det roller derby-match, däckbyte på bilen och sedan vet jag inte. Mer häng med ungen. Bio på söndag! ....så överlag en lugn helg. ;)

Jag har jobbat. Skulle sitta i bevakningscentralen men hann med en omhäktning också. Efter jobbet hämtade jag helghunden, fixade stallet, hämtade barnet hos kompis och åt sushirester till kvällsmat.
Nu kollar vi på Hela Sverige bakar och jag funderar på chips :d

Imorgon ska vi ha sovmorgon i tusen timmar, fixa stallet och eventuellt umgås med en kollega med barn.
På söndag ska vi fixa stallet, lämna tillbaka hunden, gå på fotbollsmatch inklusive fira SM-guldet, lämna barnet i Höör, besöka gymmet (om halsen skärpt till sig) och packa inför nästa veckas teamdagar på Ystad saltsjöbad :banana:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
470
Senast: sthu
·
Mat Om ni bakar, vad ska ni göra för gott inför jul? 🤩 Jag tycker listan på allt gott jag vill göra bara ökar varje år 😂 Mina planer är *...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 719
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
679
Senast: Santoxen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hopphästen Chromatic BF dog av akut lungblödning efter världscupfinalen i april. Veterinär Tobias Wrangberg förklarar de medicinska...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30