Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag gissa att det är på Strömsholm? Vandra runt på Strömsholms området! Det är väldigt intressant, mycket gamla byggnader och en del nytt. I västerås finns även Vallby frilufts museum, det tycker jag är mysigt och gå och kika på och ett trevligt fik! Även om man inte gillar shopping så tycker jag att det är rätt trevligt inne i cemtrum, domkyrkan är trevlig att titta på och det finns rätt mycket att se som inte är shopping.Hur spenderar man en heldag i Västerås, om man inte är intresserad av shopping? Hunden ska opereras i morgon och det känns lite onödigt att åka hem innan hon är klar för hemfärd....
Jag såg det nu! Men som sagt, västerås är en rätt fin stad att bara ströva runt i, vill du så kan du även gå efter mälaren, otroligt vacker där och det är bra gång och cykelvägar längs med hela hamnen.Nej det är Aroskliniken i Västerås. Vallby finns ju ja Och domkyrkan har jag ju faktiskt aldrig varit in i. Ska kika lite på turistmål tror jag
Vad är det??Anundshög
Lutar åt att jag håller mig på den sidan stan hela dan