Hela gummiboots - tips för pådragning

Sv: Hela gummiboots - tips för pådragning

Rågummiboots som dom annvänder på travare är bra - mjuka och tåliga.. Okay, så e dom vel ganska så fula med sin orangefärg, men jag har haft sånna länge nu, och dom holder! Lätta å setta på och ta av.

Jag har inget emot starka färger:)Tycker att det är kul med färg.

Däremot har jag nog svårt att hitta travshopar i Tyskland, här existerar knappt travet. Får nog söka på ebay.

Jo, den debatten har jag haft tidigare. Hästen varmskos och har dubbla tåkappor. Hovis snålskor så mycket som han vågar eftersom han vet att vi annars får tappskor.

jag bara frågade :) för det är ett vanlig orsak till tappskor.

Jag har inget emot starka färger:)Tycker att det är kul med färg.

Däremot har jag nog svårt att hitta travshopar i Tyskland, här existerar knappt travet. Får nog söka på ebay.

fast det går om man vill ;) jag känner jättemånga som jobbar i travstall i tyskland och de har inga problem att köpa travsaker.

varför inte beställa?? :idea:

Jo finns säkert i andra färger också, men när jag köpte mina så var det bara de orang/bruna som var i rågummi. Har vel haft dom i 15 år nu, och dom är fortfarande hela - även om den häst jag hade när jag köpte dom hade i sönder alt annat av boots.

Klapperbots? de har väl ett metallspänne om jag minns rätt. färgen kan man bestämma i det oändliga, ;)

*** ryyyyyser*** :crazy:

:D

haha de är inte så snygga men de funkar väl?

mina hästar har en tendens att trampa sönder sina boots, kardborren släpper osv. så jag har funderat på dem ett tag men inte hört någon som använder dem...

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 650
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 812
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
4 410
Senast: Cattis_E
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 831
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka