heja Sverige på NBM i Norge i helgen!

K

Kesella

Heja på! Vi hoppas att ni gör en strålande insats och försvarar guldet! Vi ska tänka på er på lördag! Lycka till Ingrid, Yvonne, Maria, Helena och Eva! Hälsningar pia

Sv: heja Sverige på NBM i Norge i helgen!

Ännu ett STORT HEJA här!

Ingrid rider Kislon Amasai, Yvonne - Nefer el Fox, Maria - Nadir, Helena Silver dearest och Eva - Ghadir

Någon som vet hur det har gått?
Var hittar man resultatlistan?

tack!

Inofficiellt resultat är att Norge tog alla individuella pallplatser och därmed guldet. Sverige tog silver i lag. :)

Ingen som vet mer om resultaten?
Vilka svenskar som var godkända, t ex?

Finns det verkligen ingen som vet hur det gick???:confused: Eller har det kommit ut resultat någonstans?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 476
Senast: Dopy
·
K
Distans Var inne och läst på SVRF- sida ang licenshöjningen för 2009. 900 kr för seniorer! För in i h-vete! Hur ska vi få flera startande på...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 381
Senast: Eldfuxen
·
Distans Hej.. jag har två nordsvenskar att ta hand om som jag håller på att testa olika grenar med, då inte dressyr eller hoppning är så...
2
Svar
28
· Visningar
2 508
Senast: _Skifting_
·
M
Träning Jag behöver verkligen hjälp och vet inte hur jag ska bära mig åt. Alla råd mottages tacksamt... :( Ca 1 månad sedan köpte jag en ny...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 351
Senast: Appetax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden