Hej alla !

cetzyboy

Trådstartare
Många år sen jag var inne här sist men hittade hit igen nu på morgonen .
Har hunnit skilt mig , barnen vuxit upp och två av dem är utflugna ...tänk vad tiden går !
Har flyttat upp till Norrland och träffat en underbar man som precis som jag älskar hästar och nu har vi 3 st 3-åriga travare som vi haft sen de var 1 , så det blir ett spännande år nu . Min gamla hopphäst finns kvar men efter diskbråck för snart 2 år sen så kan jag bara rida när ryggen känns bra .
Känner igen några nick från förr...kul !!! Tänk vad den här sidan har skapat nya vänner , några av dem jag chattade med förr umgås jag med idag .
Ville väl inte så mycket bara säga HEJ !!
//Cetzyboy

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 023
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 009
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 094
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama