hearts and horses

L

lundborg

Undrar bara om någon som varit där, eller köpt av dom?

är lite nyfiken på deras verksamhet. är det clinikar där?

Sv: hearts and horses

Hearts & Horses har både längre och kortare kurser hemma på gården och veckoslutsclinics på andra platser. Mikkel Oster är mycket skicklig och har en fantastisk förmåga att förmedla sina kunskaper till deltagarna. Vi har besökt honom på gården och även anlitat honom hemma hos oss och varit på annan clinic. Vi ska ha en veckoslutsclinic på vår gård 3-5 september om du är intresserad är du välkommen att vara med med eller utan häst. Finns ett par platser kvar med häst. PM:a eller maila mig i så fall.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
1 231
Senast: GoLightly
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 718
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar