Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Indexet spelar stor roll, men jag tittar även på varför hunden har fått C. Det är skillnad på grund skål och dålig passform, tex.Är det någon som är insatt och kan förtydliga om jag förstått rätt. Läste på SKK och läste som att det är lika bra att avla på en hund med c-höfter som en hund med a-höfter om indexet är över 100. Har jag tolkat rätt?
Okej, tack! Jag känner att jag nog kan för lite för att våga chansa. Eller kan man lita på att Ssk-anslutna kennlar avlar på, "säkra höfter" trots c?Indexet spelar stor roll, men jag tittar även på varför hunden har fått C. Det är skillnad på grund skål och dålig passform, tex.
Man kan aldrig lita på nånting, fördelen med en reggad kennel och reggade hundar är att du har större möjligheter att dubbelkolla.Okej, tack! Jag känner att jag nog kan för lite för att våga chansa. Eller kan man lita på att Ssk-anslutna kennlar avlar på, "säkra höfter" trots c?
Tack!Man kan aldrig lita på nånting, fördelen med en reggad kennel och reggade hundar är att du har större möjligheter att dubbelkolla.