Desutssom är detta ett diskussions forum. Så då kommer folk flika in med tips och åsikter. Jag tycker om man inte tål att få flera olika sorters svar så är man fel ute att fråga i ett öppet forum. Tycker alla svar har varit trevliga och för hästens bästa.

tex har ingen uttryckt någon riktad kritik eller annat men tips och råd. Min personliga åsikt är att köper man en projekt häst som kommer det vara ett projekt. Inte något man bara fixar sådär. Tyvärr verkar många överskatta förmågan att lösa såna hästar och då står man med en köpare som vill reklamera. Det har man ju tyvärr sett och läst om en del fall på nätet. Detta är inte riktad mot ts men en generell observation som då jag tyvärr har upplevd detta som "lite av ett tema".
En annan häst såldes som ett projekt och skulle inte ha några fysiska skador. Den betedde sig livsfarligt i början och attackerade. Blev dock väldigt trevlig med ägaren sen. Men mycket mycket tid tog det. Visade sig dock att ha haft brutit benet tidigare som hade växt ihop fel etc. Fick till slut avlivas. Blev ingen rättaregång där inte utan nya ägaren kände väl att när man köpt projekt så har man

det kan bli dyra läropengar.