hästtransport

Sv: hästtransport

Man får sätta den lite lägre eller på sidan så att inte lampan lyser RAKT bakåt.

I övrigt så kör jag med öppet om det inte regnar för regn AVSKYR min ponny.

Hästen kan knappast komma ut genom luckan....

Själv har jag en Ifor Williams 1,5-hästars, med delbar baklucka, och jag brukar ha den vänstra stängd. Det fungerar mycket bra.

Immer

Kom på en sak jag inte tänkt på innan. Man får ju inte ha vit belysning riktat bakåt när man kör. Med luckan öppen skulle det ju kunna bli det. kanske.

I princip har du ju rätt.... Men jag tror faktiskt inte att den lampan inne i transporten blir så stark att den tar över de röda ljusen du har bak på transporten. Visst... ett vitt sken kan nog ses bakifrån.... Men den som ligger bakom lär ju inte tvivla på att det är baksidan av ett fordon de har framför sig i alla fall... under förutsättning att din röda belysning bak fungerar då...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 237
Senast: Jahaja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 161
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Lägger tråden här, då problemet för mig inte är hästrelaterat. Jag har haft lite otur med skador på mig själv senaste åren. Har ridit...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 506
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Skitlöjlig tråd kommer detta bli, men jag måste!! Jag tycker att det är oerhört läskigt att prova nya saker. Jag har som liten fått...
Svar
14
· Visningar
1 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka