Hästrådgivning

A

Agnes

Var vänder man sej för att få opartisk rådgivning inom häst? Ska bygga stall i en gammal ladugård och behöver råd. Någon som har erfarenheter från hästrådgivare och kan rekomendera någon?

Sv: Hästrådgivning

För fem år sedan skulle vi bygga om ett gammalt kostall till häststall. Vi tog kontakt med kommunens djurskyddsinspektör som så gärna kom och gav oss råd.
Nu vet jag inte om det är möjligt att få samma hjälp från länsstyrelsen, men ring dit och fråga!

Sv: Hästrådgivning

Skrev ett inlägg igår som verkare bortplockat trol pga angiven mailadress? Tar det igen, googla hästrådgivning sjuhärad, det är precis som Immer skriver via länsstyrelserna men denna har extra resurser o specialkunskap. Person därifrån har turnerat i landet via länsstyrelserna under våren just med info om stallbyggen. Mycket kunskap för den som vill tänka lite nytt, rationellt och framtid!

Liknande trådar

Anläggning Vilken kamera i stall kan ni rekommendera? Den ska gå på simkort 4G och en ska kunna se feeden i sin mobil. Ska få in kundhäst på...
Svar
6
· Visningar
974
Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
2
Svar
29
· Visningar
3 083
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 118
Senast: Brynja
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka