Hästpellets stupar på byråkratin

Sv: Hästpellets stupar på byråkratin

Vilken strålande idé!
Hoppas de kan fixa till regelverket så att detta kan bli verklighet i sverige oxå. Då kanske man tom kan få lite betalt för gödseln i stället för denna dyra kostnad.

Vilken strålande idé!
Hoppas de kan fixa till regelverket så att detta kan bli verklighet i sverige oxå. Då kanske man tom kan få lite betalt för gödseln i stället för denna dyra kostnad.
Det verkar inte som om det är det svenska regelverket som bromsar här utan EU-reglerna. Enligt de svenska reglerna räknas gödsel inte till animaliska biprodukter.

Nä, jag syftade på jämförelsen med Finland där det tydligen fungerar.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 437
Senast: lilstar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
6
· Visningar
608
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 313
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 320
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V