Hästpass, ändring utav namn

proxygirl555

Trådstartare
hejsan. Jag ska nu skicka in alla papprena till Sv ang min häst pass. Jag köpte honom nyligen och fick därmed alla hand handlingar. frågan e nu; Kan jag byta namn på honom innan jag skickar in papprena eller kan jag skriva efter hans namn ett annat namn så att han får ett dubbelnamn. vet ej vart jag ska lägga denne tråden. Hoppas att moderatorn annars flyttar mig tillrätta :D

Mvh sandra

Sv: Hästpass, ändring utav namn

nej du kan inte ändra ett redan registrerat namn på hästen.

Varför vill du det?

Sv: Hästpass, ändring utav namn

var bara en liten undran.. han har ett fint namn. men ville bara höra lite.. hehe :rofl:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Bukeoraklet! Jag har en vän som behöver er hjälp nu! (Jag har fått tillåtelse av henom att fråga här och utlämna de uppgifter jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
9 618
Senast: kryddelydd
·
M
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hejsan. För tre månader sen skrev jag på ett fodervärds avtal där ja skulle få ha hand om ett varmblod som för det första är...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 375
Senast: Marie_Ozzy
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har precis skaffat medryttare till min häst. Och nu har jag skrivit ihop ett avtal, som jag ska ha. Tänkte bar fråga om ni kunde...
Svar
17
· Visningar
10 803
Senast: Linnea F
·
B
Hästmänniskan Ponera följande scenario: Du lämnar ut en häst på foder med påskrivet standardavtal. Det är en prova på innan köp affär där hästen ska...
11 12 13
Svar
243
· Visningar
39 143
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar