Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni sett de?? Jag köpte muslin där ifrån idag,ska strax ut o ta in pållarna o ge dom det nya fodret.. se vad dom säger om det..
.
vad heter fodret och vad fick du ge?
hade varit kul om det visade sig vara ett jättebra foder!
hmm, det enda man får fram-av det jag kan se är att det finna att välja mellan pellets och musli i 25 och 20 kilossäckar.
sedan står det på tyska, å eftersom jag inte fattar ett ord tyska så låter jag bli att gissa mig till va det står...
priserna är ju bra, finns annat foder i de prisklasserna också-då pratar jag om muslin. för det kostar mer vart man än vänder sig.
TS:
står innehållet på säcken och står det på tyska eller svenska?
Nu har mina ätit muslin o det märktes ingen skillnad från hippos musli. Ser lika dant ut nästan,luktar lika dant. Innehållet står på säcken längst upp på Svenska. Annars hade jag inte köpt det. fast som en del säger så vet man juh inte hur länge dom säljer det,men o andra sidan så är det samma som hippo,fast 20:- billigare.. så man kan juh köpa på Öb tills det inte säljs mer. Jag kan kolla på lappen imorgon exakt vad det innehåller om ngn är intresserad??
Nu har mina ätit muslin o det märktes ingen skillnad från hippos musli. Ser lika dant ut nästan,luktar lika dant. Innehållet står på säcken längst upp på Svenska. Annars hade jag inte köpt det. fast som en del säger så vet man juh inte hur länge dom säljer det,men o andra sidan så är det samma som hippo,fast 20:- billigare.. så man kan juh köpa på Öb tills det inte säljs mer. Jag kan kolla på lappen imorgon exakt vad det innehåller om ngn är intresserad??