Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller VERKLIGEN medHittar man den perfekta köparen som har pengar så är det GRATTIS :-)
Kl
Nej jag menade heller ingen häst med dåliga resultat. Men ingen som går på 70% i LA gör då rör de sig ju bra. En som ligger stadigt på 66% i högre LA klasser och vinner LC-LB klasser.
Jag tycker Sverige har ett tråkigt tävlingsdystem. Borde finnas bra tävlingar för typ LB dressyr och lägre och samma i hoppning. Billigare licens och amatörer mot amatörer. Då hade snälla amatörhästar haft en bättre marknad och ryttare som bara tävlar för att det är kul hade kunnat rida fina klasser på lägre nivå.
På brittiska öarna hade de riding club där du vara behövde vara medlem i en klubb och kunde tävla varje helg i hunter trial, hoppning, dressyr eller fälttävlan och maxnivån var typ 1,10 i hoppningen.
KL
Sen undrar säljare varför köpare söker sin häst utomlands. Kanske för att man får mer för pengarna generellt..... Jag letar efter en läromästare men jag hittar ingen i detta land som möter det jag letar efter. Däremot i england så jag ska åka över. Där får man mycket för pengarna just nu, en ja ska titta på är en 15årig valack som ska trappa ner från tävlandet, han har gått 135-140 i USA, stora gångarter, 167cm, ute för 38 000 kr men ägaren kan tänka sig lägre vid bra hem. Perfekt läromästare.