Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det som får dig att tro att jag är en lustigkurre?KL
Först Senior häromdagen, sedan här ... Det verkar som om semestern börjar göra bukefalisterna rastlösa.
Hoppas moderatorerna kollar vilken stammis som har samma IP som den här lustigkurren.
Jag har redan sagt att jag inte kan så mycket om hästar, vill därför lära mig.
He he... Va? ?
1) Leta upp ett stall (du skrev att du hade kontakter?) där du kan få hjälpa till med hästskötseln. Bästa sättet att lära sig häst är att hålla på med dem under överinseende av någon som kan.
2) Läs här på forumet, här finns diskussioner om allt hästrelaterat mellan himmel och jord.
3) Om du tycker en del användare här är otrevliga, se det som träning inför den dag du har en egen häst. Många kommer att tycka du har en skruv lös som betalar dyra pengar för att hålla en medryttare med häst...
Hur ofta hade du tänkt klappa och fota hästen? Har du tänkt sköta den, eller bara ha den att titta på?
Jag kanske kan fota henne nån dag
Hon får stå bredvid hojen och posera.
Jag hade tänkt att försöka träffa hästen minst 4 ggr i veckan, (jag jobbar väldigt mycket) Fota den kommer jag att göra väldigt ofta.
Jag kommer att få hjälp med att sköta den. Det kommer alltid att finnas någon i stallet som kan se över hästen så det är inga problem
,,,,,,,,vilket är en ren myt för när det gått rätt in bland stock och sten så finns det inte så mycket användbart sen att donera enligt min kompis som är ambulanssjukvårdare.Hon menade att alla galna motorcyklister är organdonatorer
Jag struntar i er som misstror mig. Det kanske var ett misstag att regga sig på denna sida.
Jag lär mig nog mer utan kritik och misstro.
Det enda jag ville var bara att bli mer insatt i hästvärlden.
Stort tack till er som har skrivit långa inlägg och försökt att hjälpa mig!
Försökte ladda upp en bild för att inte bli tagen för ett troll men tyvärr så går det inte, Man måste tydligen länka till internetlänkar (URL) för att kunna ladda upp bilder.
Det enda jag ville var bara att bli mer insatt i hästvärlden.