Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är mer jobb med en hund, glöm inte det.
Medryttaren ska rida på hästen så att hästen får tillräckligt med motion så att den mår bra.
*Luff... jag har bekanta som har hästar. Dom hinner äta, umgås med andra och även ha ett liv vid sidan om. Att äga en häst är inte så komplicerat som du tror. Det är mer jobb med en hund, glöm inte det.
Fast jag förstår att du vill hästens bästa. Det vill jag också, Jag är oerfaren när det kommer till hästar men inte dum.
Som sagt så har jag bekanta med hästar och deras hästar mår skitbra trots att dom inte förföljer hästen 24 timmar om dygnet.
Det här är ett hästforum, de som skriver här har hästar, hästskötsel och ridning/körning som sitt stora intresse. Inte många, om ens någon, lägger ansvaret för sin häst på någon annan, som du tänkt göra. Som du sett är det helt otänkbart för de flesta här.
Men visst kan du köpa häst, om du stallar upp den på ett ställe med fullskötsel, ordnar någon som rider din häst och betalar räkningarna i tid. Jag förstår visserligen inte varför, men det är dina pengar.
Ren nyfikenhet, hur mycket tid lägger de på sina hästar? De perioder jag haft medryttarhäst och inte behövt sköta stallsysslor gick det lätt ett par timmar, körningen till och från inte medräknad.
För att han är ett litet luddigt troll?