Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3
Ha det gott, herr Gubbtjyv..
Här är precis stalltjänsten avklarad så nu sitter jag med lite java och småfnular... Kanske man tar sig ut efter lite mat i magen... är grymt hungrig känner jag...
Ja, detta med respektlösa pållar, min El Camelo var likadan när an landade här för X antal år sedan.... inte alls rolig å ta in eller ut, man rullade ofta efter stallväggen när han ångade på.... slet sig så man åkte kana på skorna bakom och knuffade en till både höger å vänster vart efter han behagade
personligen fick jag nog när han sög tag i min stallskjorta och lyfte mig rakt upp i luften så fötterna inte nuddade backen
Jag lovar, den gången var jag så rädd så jag trodde jag skulle DÖÖÖÖÖÖ..Var helt övertygad om att han antingen skulle slänga iväg mig som en trasdocka och stampa ihjäl mig efteråt eller så skulle han hugga huvudet av mig rakt av
Jag var inte kaxig när jag försökte få till en grövre röst än själva skrämselfalsetten och genast beordrade El Camelo att vänligen släppa ner mig
Efter det blev det nya regler...
Han kommer alltid ha vissa sidor som inte är så kul för framför allt andra, men han å jag har hittat en balans på det hela, vissa saker är ok så länge han håller sig inom ramarna... men nu för tiden brukar jag ryta "Bete dig" om han går för lngt och då ger han mig en ängels min och ser liten och eländig ut... så liten man nu kan se ut med hans enorma kroppshydda och Kamelgung