”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Ingen bild syns hos mig.......... Men hej i alla fall Carina! Mycket snö hos dig nu, eller? Har sett bilder från Skånebekanta (för ett par veckor sedan visserligen) - det såg jobbigt ut. Skurup-trakten. Inga träd = massa drivor!

Vad gör du med pållarna? *nyfiken*
Använder du pall? :)

Hör hemma i Östergarn, grannsocknen!:banana: :laugh:Han är inte stor endast 156 över havet, men bred som en nordsvensk över bogarna! Låter som ett missfoster kanske....

ha ha , de måste vara något i luften just nu , tror alla hästar är så där nu va de verkar , vete fåglarna va de är :laugh:
Men så är det ju varje år, de springer inte i hagen, bara står och hänger. Så när de får grepp med broddar eller i ridhuset så kommer energin. Jane brukar springa som en tok i ridhuset (vi släpper henne och låter henne springa).

Aha, det är det man ska göra, skaffa en snöslunga!:idea:

Nej något foto lär jag nog inte få in heller....grrrr....jag e för gammal för sånt här tekniskt. :confused:
Jag rider western eller rättare sagt försöker lära mej detta, inte helt enkelt att skola om sej på gamla dagar :D.

Jo vi har fått en hel del snö här, tyvärr kommer det mer på torsdag hörde jag och ska det förtsätta så här så lär det inte bli någon ridtur julafton för min del.

Haha missade det där med pallen, men än klarar jag mej utan pall, sen får man se hur länge det går.

:D Nope... funkar inte nu heller...:D

Men du är välkommen ändå.....

Ladda ner bilden i photobucket.com. tryck sen på infoga bild och lägg
img coden i rutan som kommer upp där det står http://. Hoppas du begriper mitt svammel!:crazy:
Man är aldrig för gammal för teknik då skulle jag gett upp för länge sen!!

bonus bild på Milla 5/7-92-14/12-2009
RSCN0071.jpg
[/IMG]

I varmt minne bevarad!

men du ska ha :bow::bow: för att du tränat Loppan så bra inför hovis besök o Loppan är värd en puss på mulen eller morot

Absolut är hon värd en extra belöning.... hon fick en klapp på halsen..:angel:

Nä, skojar bara..;) .. hon var jätteduktig.. och det känns jättebra med en hovis som tar sig tid med en unghäst även om det inte behövs... Mest för tränings skull och för kommande besök...

Haha missade det där med pallen, men än klarar jag mej utan pall, sen får man se hur länge det går.

Det handlar inte om dig. Vi andra använder pall för hästens och sadelns skull :D

KL
Kat: Fick SMS från bussgods - 5 min innan de stängde. Får se om jag hinner hämta imorgon - annars blir det inte förrän på fredag. Rapport och bild kommer förstås! :)

Alla: Upplysningsvis handlar det sista om den barbacksadel som jag fick order att inte hoppa med :)

Välkommen Cina. Du är inte ensam om att lägga upp osynliga foton. Jag har visat upp min genomskinliga häst flera gånger och blivit fnissad åt. Men Lobell här lyckades få en blådåre som mig att krysta fram några foton tillslut. Så lycka till ;)

Mvh Voff

KL
Jag har fått ett problem, ett riktigt stort problem. Ni har ju sett min superfina kärringpall, den absoluta favoriten. Nu till saken, min häst har fått för sig att han inte gillar den. När jag hoppar upp utan pall står han stilla på långa tyglar som ett ljus, men när jag kommer med pallen :devil: så steppar han iväg och jag efter med pallen, hur ska det nu gå med häst och sadel, båda kommer att bli sneda :mad:

Förresten har linfröoljan kommit, hämtar den i morgon.:)

Då testar vi igen då. :d

Jaha inte nu heller, nu ger jag upp. :mad:

Ett sista försök för ikväll.

cina65

Jisses va klöddigt, nu går jag och käkar lite god mat istället, suck. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Passar på att starta upp en ny tråd. Tror att det är en bra idé att presentera sig kort i första inlägget, det var ett tag sedan...
79 80 81
Svar
1 606
· Visningar
139 378
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 866
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
121 200
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
114 623
Senast: McMarco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar