Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3
Hej å välkommen tillbaka....
Vad många fina kort ni laddat in under kvällningen...
man blir ju alldeles chockad.... jag och El Camelo har iaf avnjutit en underbar skritttur runt ett mindre område som i byamun kallas för "Stoet" i sällskap med Miranda och Göte....
vi hann prata ditt och datt mellan träden... ganska skönt å sitta å mamma/dotter-tjattra på hästryggen, allt blir lixom så avspänt och neutralt
Men Idavallen: så kan det gå när haspen inte är på.... det är just det som är min stora skrck strax bakom detta med vakna nallar.... vill verkligen inte få TvärStopp mot en gammal tall i galopp, trav eller ens skritt..... för sånt gör ONT
Såg det fanns en undran om nicket, så då ska jag för er berätta...... min son är en WoW-nörd och en av hans gubbar hette Zizma å det tyckte jag klingade så fint på nått sätt.... så jag stal det
fast ändrade stavningen och fnulade ut att det fick stå för CIZ= Ciceron, MA= Matte, mamma
så fick det bli och numera är det "mitt" namn, sonen grymtade ett tag om namnstöld men nu har han kommit över traumat men av nån anledning så får jag numera inte veta vad han döper sina figurer till.... för man vet ju aldrig...en tjyv är visst alltid i tjyv....
Gonatt på er alla.... hoppas ni får en god nattsömn och så hörs vi mer imorgon igen=)