”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2

Så go:)!Gillar hon att jobba?
Ja hon bara älskar sin vagn eller komma med på ridtur.
För vagn blir det i hennes tempo, men det kan jag leva med.
Om någon bara rör hennes vagn, blir det inte tyst på henne innan hon har kört en sväng, helst en lång sväng!:laugh:

Ahh trevlig häst . Men de där såg ju inte så illa ut :laugh: men är nog en anings mörkare men bra lik. Kanske ska våga mig på att anlita någon som kan klippa ... hmmmm :D

Någon anledning till manklippningen annat än att du tycker de är snyggare.??

Jag har inget alls i botten.Det funkar bra så länge det inte är för blött och jag tar bort det som de inte äter upp.Jag har tre matställen så jag brukar fylla den som är tom.Även här ligger delarna utspridda ibland om maten tar slut:).

Ahh trevlig häst . Men de där såg ju inte så illa ut :laugh: men är nog en anings mörkare men bra lik. Kanske ska våga mig på att anlita någon som kan klippa ... hmmmm :D

Någon anledning till manklippningen annat än att du tycker de är snyggare.??

Tack! Ja han är en Guldgosse! :) Nej det blir mindre citrongult när det växt ut lite som på bilden. Just nu är han helt citrongul :devil:

manen? vad menar du? att den inte får växa vildvuxet? Jag rider dressyr räcker det som förklaring :angel:

ot

\Tant Ponny!!!! titta vad jag hittade!!!! perfect for you tycker jag.. varfor inte ringa och see vad det ar... kan ju inte skada...

He He He. Jasså - det tycker du...... :) Fast nu ÄR jag egentligen ingen "fling-dam". Det var just DEN hästindividen jag föll för (för er som inte hängt med så red jag haflinger i syd för ett par månader sedan). Han var 5 år.... och :love:
Till salu men tingad och sedan såld. Men ett tag där höll jag på att planera för transporten hem.

Om jag får välja tar jag en lusitano. :d

MEN - VAD ROLIGT!!!!!! Och vilken jättebra/kul idé! Blev så glad. Och avundsjuk på katten!

Så bra!:bow: jag hoppas det blir många pengar till fistella sjukhuset!

Tack, gissa vilket internetforum:angel:

Katten är en hittekatt som sonen kom hem med för två månader sen, den var ganska mager och eländig, men kelen och mysig direkt

Jag hann inte titta klart, men vilka fina bilder det verkar vara :)

Tänker på filmen Kalenderflickor med Helen Mirren , när jag hör om själva ide'n.
Vad kul det måste varit.

Tänk om vi skulle göra en kalender :rofl:
Kom med lite uppslag för skojs skull ..

Underbar ide med kalendern! Härligt med människor som vågar gå utanför ramen. Jag blir ju glad bara jag ser alla fina bilder. :)

Åhh vilket fint stall...jag är inte alls grön av avund ;)
Hoppas ni säljer MASSOR med kalendrar!

Ojjdå, jag ser att jag snor trådar från höger o vänster:o
Ni får ursäkta, jag har inte riktigt fått koll på hur man svarar än :D

Tack! Vi byggde gården för åtta år sen, trivs fantastiskt bra. Ja, kalendrarna börjar ta slut, och då hade vi 1600 tryckta! Mycket pengar till flickorna i Etiopien:)

oh sa lackert.. men tant tajger jag kan inte forsta ett ord som du sager lol...
smart idea, hoppas pengarna gar till patienterna. ibland kan det ju vara svart att fa saker dit de skall...

Kl.

Håll nu alla tummar ni har för att handen läkt som den ska och allt är okej och att gipset ryker för nu åker jag och dotra mi till Uppsala. Rapport kommer sen.

Jag håller tummarna. Nu måste det bli bra, du har lidit tillräckligt nu.

Jag blev också imponerad av ditt fina stall. Ett sådant skulle jag vilja ha en vacker dag. Men vårt duger fint det också :) Det var ett jättetrevligt inslag med dig. Du pratade så lätt och ledigt.

Och så var ju jag med i inslaget också, i säkert en sekund :D Ni såg väl allra första bilden när de bläddrade i kalendern i början av inslaget, det är jag och min kuse det :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
128 470
Senast: Bubban
·
Hästmänniskan Passar på att starta upp en ny tråd. Tror att det är en bra idé att presentera sig kort i första inlägget, det var ett tag sedan...
79 80 81
Svar
1 606
· Visningar
139 378
Kropp & Själ Nu har jag behov av bukes samlade medicinska kunskaper, jag hoppas att ni vill dela med er om ni har några teorier.... I våras sökte...
2
Svar
36
· Visningar
7 657
Senast: Luff
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
121 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar
  • Uppdateringstråd #2