Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2
Och morrmorr till er alla. Ingen snofall, ingen sol men det kanns skont dar ute.. Pallarna fick aterigen se sin matmor iford tomatdrakten aka morgonrock och denna gang Ugg!!! Ja jag har inforskaffat ett par sana som reservtofflor nar det blir jattekallt. Dessa ar boots alltsa skaft men oh sa skona, mina annars iskalla tar tror de har akt till Pippiholmarna..
Valdemar bulle har lart sig nu att tomatdrakten inte ar farlig och den kommer med mat.. han sag mig och gnaggade.. eller sa var han bara hungrig. Han ar verkligen valdigt sot, och har lugnat ner sig betydligt.. Skall bli hart att lata honom aka i june, MEN da vet jag att han kommer tillbaka i Augusti igen woohoo.
Jag vet att det ar dumbt, vem koper en 23 arig fjordis forutom jag?? Han har kanske 3-4 ar kvar och senblir det pension for honom, men ja, jag bara tycker om de dar bullarna sa mkt..
Tant Kamel, 4 stall ar inte hart att mocka, satt pa mp3 spelaren och rocka ivag, lev i din egen varld och lat toserna stada.. Forresten, hyr du ut dem? Mina 53 kvadrat skulle verkligen behova ha sig en genom gang.. Och for att gora livet riktigt intressant sa behover de inte gora ngt med min forradslokal det som egentligen skall vara vardagsrummet.. eller sadelkammare... eller ja vad jag kan slanga in dar..