Sv: Hästen avslöjar Hästägaren.
Var du ironisk så träffade du mig rätt i prick. Jag lider lite av övervikt, hösten är av den pinnigare typen. Jag rör mig gärna det jag behöver men nöjer mig med det. Hästen är av sorten, man kan ju alltid ta en liten sprutt runda i hagen bara för att man kan, ju mer man får springa desto roligare är livet.
Det positiva är att jag lätt blir lite nervös och osäker på "nya" saker medans hästen har en otroligt cool attityd till alla möjliga konstiga saker. varför bli rädd när man kan undersöka?
Det brister dock i att vi bägge är ganska höga, bägge lite drygt 170 cm.
Vet inte om du tänkt och vara ironisk och att man skall skaffa en häst som passar en och inte tvärt om. Eller om du verkligen menade det du skrev :-)Varför är det alltid så att nervösa stressade hästägare till varje pris ska köpa hästar som uppfyller alla deras kriterier. Trötta sega hästägare ska till varje pris köpa lika sega trötta hästar.
Tjocka hästägare har alltid tjocka hästar...
Var du ironisk så träffade du mig rätt i prick. Jag lider lite av övervikt, hösten är av den pinnigare typen. Jag rör mig gärna det jag behöver men nöjer mig med det. Hästen är av sorten, man kan ju alltid ta en liten sprutt runda i hagen bara för att man kan, ju mer man får springa desto roligare är livet.
Det positiva är att jag lätt blir lite nervös och osäker på "nya" saker medans hästen har en otroligt cool attityd till alla möjliga konstiga saker. varför bli rädd när man kan undersöka?
Det brister dock i att vi bägge är ganska höga, bägge lite drygt 170 cm.