J
Jejan
Sv: Hästarna glömda ute inatt!
Just så tror blir bäst för alla parter!
Just så tror blir bäst för alla parter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En gång försov jag mig och släppte inte ut hästarna förrän vid tolv!
Vad hjälper det att ge en brottsling fängelse, gjort är gjort...? Tycker visst man har rätt att bli arg och låta personen veta om det. Otrevlig behöver man inte vara men personen ska verkligen se till att skämmas ordentligt.
Det gör man ändå tack utan utskällning, tro mig
Däremot skulle det hända flera gånger med samma person då skulle jag börja ifrågasätta.
Jag kanske missförstod men när jag läser att folk skriver att dom skulle bli ursinniga, vansinniga, arga och att det är oacceptabelt så ser jag framför mig någon som ger en riktigt otrevlig utskällning till personen som råkat glömt... Är det fel tolkat av mig?
Jag förstår inte vart brottsling och fängelse kom in i bilden?
Nästa fråga: Ni som skrivit att detta är oacceptabelt, vad gör ni åt saken? Som sagt, gjort är gjort - hur oacceptabelt det än är.. Kräver ni att denna person ska förvisas ur stallet eller kommer ni ringa den här personen och påminna varje nästa gång den ska ta ett pass eller?
Det här är intressant diskussion tycker jag
Och jag tycker en ursäkt av personen som glömt är på sin plats också vilket inte hade hänt i TS fall vad jag fattade det som? Men då är det inte händelsen i sig utan personen...