Hästar av lite kortare modell.

Sv: Hästar av lite kortare modell.

Precis. Min häst är 164 cm hög. Hon drar 145 i täcken. MEN hon har en väldigt kort rygg. Däremot har hon en bringa och rumpa som gör att hon drar större täcke. De hästar som är 168 cm och har 135 i täckesstorlek måste vara väldigt tunna i sin byggnation!

Gud va fin Esten var! Vad är d för nån? Ålder, stam, meriter? :)

Gud va fin Esten var! Vad är d för nån? Ålder, stam, meriter? :)

Tack. Han är 7år i år Trakhener och är e. Favoritas (Hol)- Pamir (Trak), han är rätt sen och har "bara" hunnit gå 110cm. Stora hinder kan han hoppa och galoppera kan han :D Vi ger honom den tiden han behöver, han var väldigt rädd för folk i början fast det börjar bli bättre nu.

Åh det är precis en sån häst jag letar efter just nu, orutinerad lite äldre, men med mkt kapacitet, så d e inte ja som har tagit han om han e borta ;):p Han kommer nog bli jättebra, jättefina bakben :)

Den här fula lilla ponnyn platsar nog här :p
18776583.jpg

17448893.jpg

Inte jag som sitter på.

haha, det är för hästar som är över 1,70 som ska hamna här :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 764
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 231
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
2 258
Senast: ylvalill
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka