Sv: häst pratare
Jag känner en som kan ta kontakt med djur. H*n bor ca 20-30mil från mig och hjälper mig med mina djur vid behov. H*n har aldrig varit ute vid mig där jag bor, men kan "se" om jag har flyttat på transporten, i villken hage mina hästar går i,eller om någon ny häst har kommit, eller flyttat m.m
Först trodde jag ju inte riktigt på det, men jag ville ju klart ge det en chans å testa. Det är ju ganska enkelt att testa personens "gåva" då vi har detta avståndet imellan oss... Och det mesta har faktiskt funkat.
Men jag brukar inte lyssna på när hästen säger att den har ont någonstans och att den inte vill till en vet... Men det mesta andra brukar jag lyssna på.
Som våran ena hingst som tydligen inte gillar att åka transport. Inget vi har märkt då han är så gudomligt snäll att lasta och åka med... Men han gillar tydligen inte det, och bad oss om att inte ställa grejer brevid honom i transporten, då han ville ha plats för sin låtsas kompis där...
När han åker med annan häst så e det ok, då e han ju inte ensam....
Denna person tar inte betalt... då h*n anser att det är en gåva, och tror inte på att man ska ta betalt för sådant man fått som gåva.