Häst/Djur kurser?

Betsy

Trådstartare
Är lite nyfiken, vad finns det egentligen för häst & djur kurser?
Nu menar jag kortare kurser (1 - 2 terminer) och inte några längre program...
Någon som vet några?

Sv: Häst/Djur kurser?

Kolla in på Wången de har egen hemsida ,kan ej adressen så här direkt men har länkat dit ,kaskske via atg.se eller travsport.se

Vet att SLU har (har haft?) åtminstone två som man kan gå utan att ha andra förkunskaper än allmän behörighet: Hästens rörelseapparat och Hästens utfodring och avel.
Problemet med de flesta hästkurser är att de ingår i ett program och därmed inte är sökbara för andra än de som går det.

Betsy skrev:
Är lite nyfiken, vad finns det egentligen för häst & djur kurser?
Nu menar jag kortare kurser (1 - 2 terminer) och inte några längre program...
Någon som vet några?

Beror ju på vad du e ute efter...

Men är du intresserad av hästmassage så har du alltid http://www.axelsons.se/
Introduktions kursen är för hemmabruk.

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 117
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar