Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, jag förstår. Han kommer från Holland så jag vet inte hur dom matat honom där.. han äter ju liksom allt han får tag på.. bet sönder och åt plasten på hösilage balen också när jag hade den ute i hagen..Jag menade inte att du svälter honom, utan kanske tidigare i livet? En häst som en gång i livet svultit , kan bli lite besatt av både mat och vatten, det finns lixom inget stopp och det beteendet sitter i. Då menar jag inte en häst som bantat eller så utan verkligen varit utan mat. De kan även börja äta av skit bara för att tugga och äta nåt.
Han får i sig sin dagliga dos av mineraler, saltstenen rör han dock inte. Har heller inte testat fodersalt?Hur har han det med mineraler och salt?
Så han får inte i sig salt alls mer än det lilla som ingår i mineralfodret? Då behövs säkert mer salt tillsatt i foderstaten.Han får i sig sin dagliga dos av mineraler, saltstenen rör han dock inte. Har heller inte testat fodersalt?