Häst anorexi

Sv: Häst anorexi

Tack för tipset men då hästen går på lösdrift i blandad flock blir det svårt att fodra separat. Har löst problemet genom att ge hästen väldigt koncentrerade kraftfodergivor, vilket har gett bra resultat.

det finns i hackat format typ som lusern hack då kan man ge det som ett kraft foder, det har man kanske tid att vänta på tills hästen fått i sig, det borde ju va bättre att ge än kraft eftersom det är mer naturligt o kanske innehåller mer fibrer än tex kraft?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Någon som vet anledningen till att hästen ska stå på box i 24 h efter att den sprutats i en led? Jag glömde fråga veterinären och jag...
Svar
16
· Visningar
1 279
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
373
Senast: animalasia
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18