Hässleholm

lil-sis

Trådstartare
Om man skulle ha tid över och befinner sig i Hässleholm en vardag, vad gör man då? Exv på torsdag före 16 :angel:

Inte mycket :p
Var i Hässleholm handlar det om? Vid stationen? Det finns Espresso House att ta en fika på tvärs över gatan från stationen. Lite affärer att gå och strosa i. Men överlag ett dött centrum tyvärr.

Var det inte Henrik Wahlström som pausade i Hässleholm för tågbyte och insåg att detta är en stad där det fortfarande säljs fysiska porrtidningar på Pressbyrån? Jag menar, där ser du vilket ställe det är :laugh:

Nej men skämt åsido så har jag haft några tågbyten där jag med, brukar gå gatan upp till kyrkan och sitta i lugnet en stund, och sen tillbaka.

Var det inte Henrik Wahlström som pausade i Hässleholm för tågbyte och insåg att detta är en stad där det fortfarande säljs fysiska porrtidningar på Pressbyrån? Jag menar, där ser du vilket ställe det är :laugh:

Nej men skämt åsido så har jag haft några tågbyten där jag med, brukar gå gatan upp till kyrkan och sitta i lugnet en stund, och sen tillbaka.

Får spana när jag ska hämta bilen 😂

Inte ett skit. Centrum är väldigt dött… Madrix är trevligt om man vill ta en fika. Ligger vid torget.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 946
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 294
Senast: Freazer
·
Mat Jag gjorde köttfärssås i söndags och la allting i en stor plastlåda med lock. Jag tror det var någon/några dagar kvar på bäst...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: starcraft
·
Mat Jag har ramlat av hästen och kommer under en längre tid enbart ha en arm att göra saker med. Vill hjälpa till så mycket jag kan hemma...
2
Svar
22
· Visningar
1 085
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar