Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte mycket
Var i Hässleholm handlar det om? Vid stationen? Det finns Espresso House att ta en fika på tvärs över gatan från stationen. Lite affärer att gå och strosa i. Men överlag ett dött centrum tyvärr.
Om man skulle ha tid över och befinner sig i Hässleholm en vardag, vad gör man då? Exv på torsdag före 16
Köpte inte du en lgh nyss i en annan stad? Eller har jag balndat ihop det igen?Spanar efter boende till mig?
Skiter i att stiga av vid den stationen o åker en till o fikar med mig
Vi brukar säga att man åker bara till Hässleholm för att ta sig någon annanstans
Var det inte Henrik Wahlström som pausade i Hässleholm för tågbyte och insåg att detta är en stad där det fortfarande säljs fysiska porrtidningar på Pressbyrån? Jag menar, där ser du vilket ställe det är
Nej men skämt åsido så har jag haft några tågbyten där jag med, brukar gå gatan upp till kyrkan och sitta i lugnet en stund, och sen tillbaka.
Stackare! Har du tillgång till bil?
Inte mycket
Var i Hässleholm handlar det om? Vid stationen? Det finns Espresso House att ta en fika på tvärs över gatan från stationen. Lite affärer att gå och strosa i. Men överlag ett dött centrum tyvärr.
Eh... Åker vidare till Lund?Om man skulle ha tid över och befinner sig i Hässleholm en vardag, vad gör man då? Exv på torsdag före 16
Åk till Hovdala Slott!Japp! Fram till 15, tåget går 16.
Du vill inte bo i Hässleholm.Spanar efter boende till mig?
Eh... Åker vidare till Lund?