Hårstrå i häl

Sista lossningen för dagen och det gjorde ont i foten när jag gick, bara ibland.
Tänkte inte mer på det förrän nu ikväll när samma stickande känsla återkom.
Tog av sockarna och kollade, hittade då det här:
5119E71D-6BA3-42E8-9E1F-F0D8C9C2EAD3.webp

Fram med pincetten och dra ur. Tänk att ett sånt liten hårstrå kan få det att sticka till så.

Händer mig minst ett par gånger i månaden! Både hund och katthår. Aldrig hänt sambon dock, funderar på hur det kan vara så olika?
Att det skulle hända mig så ofta som ett par gånger i månaden hade knäckt mig fullständigt. Om det är hårstrån som man inte ser utan bara känner och att det krävs minst en ingenjör och en kärlkirurg för att få bort möget.

Att det skulle hända mig så ofta som ett par gånger i månaden hade knäckt mig fullständigt. Om det är hårstrån som man inte ser utan bara känner och att det krävs minst en ingenjör och en kärlkirurg för att få bort möget.

Jag överlever genom att ha en sambo som opererar med pannlampa och pincett :angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 194
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 983
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
598
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 825
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka