Bland alla hästmänniskor här kan jag inte vara den enda!?Det är nu man saknar "wow-gubben"!
Terrierhåren också som sagt, i hälarna. En liiiten, liiiten inflammerad svart prick liksom... och så börjar man fippla ut den. Blurk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bland alla hästmänniskor här kan jag inte vara den enda!?Det är nu man saknar "wow-gubben"!
Jag är riktigt svag för pormasker/finnar, får vissa böldliknande som gör så ont, men får jag bara klämt dom så försvinner det onda.Ändå härligt att se fler fellow hobbykirurger här! Min sambo kvider när jag klämmer på hans finnar. Mespropp!
hårstrån har ju små små hullingar så jag kan tänka mig att det kan bli så om man trampar på ett hårstrå.Jag grävde en stund, och det kom ut ett hårstrå misstänkt likt min sambos hårman. Frågan är Hur det kom in i foten
Sådana där små otäckingar som matar in sig själva.hårstrån har ju små små hullingar så jag kan tänka mig att det kan bli så om man trampar på ett hårstrå.
Jag har inte själv varit med om det men det verkar äckligt!Sådana där små otäckingar som matar in sig själva.
Bland alla hästmänniskor här kan jag inte vara den enda!?
Terrierhåren också som sagt, i hälarna. En liiiten, liiiten inflammerad svart prick liksom... och så börjar man fippla ut den. Blurk!
Men HUR kommer de dit?
Aldrig hänt mig heller trots terrier och hästtjej i många år.Händer mig minst ett par gånger i månaden! Både hund och katthår. Aldrig hänt sambon dock, funderar på hur det kan vara så olika?
Aldrig hänt mig heller trots terrier och hästtjej i många år.
Japp, så gär terrierhåren också! Ställer sig rakt upp så attt det ser ut som världens larvigaste lilla prick, men inflammerat blir det fort och ont gör det!Kan medddela att pinscherpäls kan ställa sig rakt in i foten underifrån. Lyckas alltid dra med mig minst ett strå hem från pinscher-vänner.
Det gör löjligt ont.
Men är också löjligt kul att ”operera” ut
Om man får spinna vidare så har min man ett skäggstrå i käklinjen som snurrar ihop sig inne i sin hårsäck och sen bildas en liten svart pormask där också. Det kliar i fingrarna varje gång jag ser den.
Han vägrar låta mig klämma ut den. En gång på fyra år har jag lyckats tjata mig till det.
När jag klämt ut vårt barn om 12 dagar ska jag dock få göra det
Bland alla hästmänniskor här kan jag inte vara den enda!?
Terrier säger du? Någon speciell ras, eller vilken som? *finkammar blocket direkt *
Tänker du inplantera terrierhår i hälar för ditt eget höga nöje?! Vad har vi startat?!
Min erfarenhet säger mig att ju kortare hår desto större Risk (inte chans! ). Å andra sidan är ju tagel jättelånga och detlyckas jag med ändå.Nej, herregud. Vad tror du om mig egentligen?
Jag tänkte bara att chansen är större att jag får ett sånt hårstrå i foten om jag har en terrier än om jag inte har det.