Härliga hundsommar!

Vovzing

Trådstartare
Än är sommaren inte slut, men jag vill i alla fall gärna veta: vad har ni gjort för skojigt med era hundar under sommaren? Provat på någon ny aktivitet kanske? Gått på träningsläger? Badat?

Släng gärna in en bild eller två!
:D

Sv: Härliga hundsommar!

Vi är inte speciellt aktiva på sommaren, men vi har hunnit med Wahidahs tre absolut första lure coursing-tävlingar, vi har badat en del, varit på årets största utställning, haft små vinthundsträffar, tränat en hel del och solat massor :D

Dessutom, icke att förglömma, har vi fått flera underbara nya vänner, både tvåbenta och fyrbenta!

Wahidah på tävling (i rött täcke), det loppet sprang hon så galet bra att jag var tårögd!
Waha_och_Eurydike.jpg

Vi tränade platsliggning
Damerna.jpg

Tanten på släphareträning som vi åker på varje vecka:
_D.jpg

Wahidah badar
Vi_trottnade_pa_varmen_och_gav_oss_ivag_till_vattnet_Nu_har_bade_jag_och_Wahidah_simmat.jpg

Utställning!
Hemma_fran_utstallningen_TACK_alla_som_onskade_oss_lycka_till_forut_D_Wahidah_fick_exellent_och.jpg

Tanten på bushumör!
82290_1312145662.jpg

En av många stunder i solen
Zala_pa_Smalands_hogsta_berg.jpg

Sv: Härliga hundsommar!

Förutom att bara njuta av att vara helt ledig med hunden några veckor och göra allt det där man annars alltid gör så var vandringen upp på fjället väldigt uppskattad för min lilla kille, de tror jag han tyckte var det bästa med sommaren 2011 :)

32626240.jpg

32626249.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 969
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 134
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 227
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 274
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka