Härlig vårdag

Gnist

Trådstartare
Har det varit idag

100B8596JPG-Scott-L.jpg

:bump: :banana: :bump: :banana:

Men att man ska behöva skriva en massa svammel, så att inte allt ges iväg innan tråden öppnas :mad:

:devil: Över 2 dm nysnö har det dimp ner nu :eek:

Sv: Härlig vårdag

Ja, här har det också snöat sedan igår kväll. Både jag och byrackorna tycker att det är förskräckligt, men ni verkar åtminstone glada och nöjda. ;) :p :D

Ser jättehärligt ut:)
Hade jag vart hemma(är på jobbet)och haft tillgång till mina foton hade jag kontrat med en bild från i fredags när mina badade efter långpromenaden i solen:)
Än håller sig snön borta från Jönköping även om det är lite kallare igen;)

haha, med tanke på att jag har träffat Gnist är jag väl medveten om det. ;) Om hon inte använt sig av den numera väldigt populära plastikkirurgin? :eek: :p

haha, med tanke på att jag har träffat Gnist är jag väl medveten om det. ;) Om hon inte använt sig av den numera väldigt populära plastikkirurgin? :eek: :p

Jo o få den söta gluggen mellan framtänderna ja det är nog populärt i hollywood. :rofl:

Å så skojj! ..
Hos mig här vid Vänern har det regnat i omgångar nu i flera dagar.. Jätteskönt å vara ute å gå osv. Hinner inte gå långa sträckor innan man är sjöblöt om fötter och tassar. :crazy: ;)

Bara ca 10 veckor kvar till semestern..:banana: :eek: Då ska det vara sol och bad som gäller.

Men du måste ha med i beräkningarna att det knappast är den bästa plastikkirurgen som öppnar praktik ute i ödeskogen. Gnist bad antagligen om ett gnistrande leende, men han missuppfattade och tänkte "screw it, jag tar bort tänderna istället.."
och ptja, personligen tycker jag onekligen att det får henne att se yngre ut... ;) :D

Sol och bad här nere (första doppet i sjön igår för hunden) kan säga att de var kallt.Men snön ser härlig ut!

Senast ändrad:

Uscha, vi fick snö i förrgår efter att ha haft vår, sol, vitsippor och mängder tussilago. :crazy: Hittade dock en fet fästing på stallkatten igår som gav mig tillbaka en gnutta hopp. Och ja, idag är det regn och barmark igen - YES! :D

Blir ni inte trötta på snön däruppe i norr? :eek:

Vi har knappt haft ngn och jag har ändå redan börjat reta mig på detta jäkla aprilväder. Vår - Vinter - Vår - Vinter.. :D

Men det såg väldigt mysigt ut och jag älskar din hund! :love: Min hade nog också gärna jagat snö om han kunde.

Usch, det är likadant här. All snö hade just smält bort och vi började återigen se fram emot vår och sommar, så kommer det 2 dm till. :eek:

Men det var en härlig bild på två stycken som vet att uppskatta snön. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 282
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 306
Senast: Shpongle
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka