Hård kritik mot "Hundkoll"

L

Lillaloppan

Gå in och läs på Kanal5's text-tv sid 109. Tycker det verkar vara många överdrivna reaktioner bland svenska hundägare....

Sv: Hård kritik mot "Hundkoll"

Här är en tråd om det, titta lite längre ner.

Personligen så ger jag inte fem öre för deras "Expert", och ännu värre är att han får tid i TV-rutan med sina tvivelaktiga ideér. I mitt tycke hade det varit mycket bättre med någon som SBK står bakom, ex Inki Sjöström eller liknande.

Han saknar dessutom utbildning och frågan är hur mycket hundetologi han kan egentligen...

//E

Sv: Hård kritik mot "Hundkoll"

Missade visst den tråden.... :o

Liknande trådar

Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
20 849
Senast: hollypolly
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 683
Senast: ii-ssa
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 115
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar