Har vi haft någon barfotadebut än?

S

Stopek

Nyfiken på om det är någon som har startat och genomfört en ritt barfota ännu? Någon som gjort det själv eller sett andra på en ritt göra det?

Hur gick det och hurdant var då underlaget på ritten?

Hälsning Maja

Sv: Har vi haft någon barfotadebut än?

Undrar också? När kom ändringen i TR förresten..? Jag tycker jag har varit inne tidigare i år och då inte sett den.
Tänkte att ingen hunnit rida än.. annars hade ju Berga varit perfekta starten!
Eller fanns ändringen att läsa redan 1 januari i år och jag bara missade den? :confused:

Sv: Har vi haft någon barfotadebut än?

TR-ändringen har gällt för hela året och har funnits på förbundets hemsida länge.

Liknande trådar

Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
416
Senast: sweep
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 054
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 612
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 467
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar