har varit på 30 dagars koll

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cissan
  • Startdatum Startdatum
C

cissan

är så glad allt stämmer lilla bäbis mår bra. gick hela förra sommaren provade betäcka sådär 8 gånger med två olika hingstar blev aldrig något och nu håller jag tummarna.

Jag håller tummarna med dig, vilken hingst och vilket sto?

Naturens lagar och hormoner rår vi uppenbarligen inte på.

Quite Easy han var stensäker sa dom och det verka stämma *jippi*
sto e. robin Z-ceylon-utrillo

och det bestämmda stoet (som nu bär på en blivande bäbis, måsta bara skriva det=) ) har bestämt sig att när man är dräktig kan man inte jobba hon har inte gått att få tag i hagen på två dagarn nu går och äter gräs och myser bara man kommer inte i närheten... kanske lika bra för vi ska åka till falsterbo och ingen kan sköta henne när vi är borta, hon är lite speciell hihi

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 206
Senast: Roheryn
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 192
Senast: Lillefrun
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 887
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar