Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är väl så vissa hundar gör när dom gosar med varandra, när jag kliar på mina brukar dom "nagga" på mig. Det är säkert jättemysigt om man är hund men jag har ingen päls och bra mycket tunnare hud... Så jag uppskattar det inte så värst.
Min hund naggar också (i vad han nu kan tänkas få tag på, ofta armen) när han blir jätteglad. När man kommer hem och han har varit ensam, när någon kommer på besök som han tycker om eller när jag hämtar honom på dagis t.ex. Ibland gör han det när man myser också, han är inte så mycket för att mysa så jag tycker det är så sött när han väl gör det.
Min andra hund naggas dock aldrig. Hon ska däremot alltid slicka på en när hon myser med en.
Bukefalosnyheter Jag har nu uppdaterat tilläggsprogrammet till senaste version som förhoppningsvis löser buggen så tidsangivelserna inte skall inbegripa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.